Jak se stát reklamním kreativcem? Na STARTu s Martinem Bezouškou

mb1V telce teď zrovna frčí reklama na Fantu, jejíž vedení marketingu přebírají nadějní a kreativní teenageři. Nový Fanta TMM – team marketing manager – se rozhodne, že změní všechno, protože Fanta se prodává sama. Ale co když máš udělat reklamu na nového výrobce nábytku, novou automobilku, tampony nebo třeba podpůrné prostředky na potenci? Jak vůbec začít?

Reklama potřebuje především nápad. „Reklamní prostředí je ideální pro okamžitou realizaci nápadů, dokonce i těch nejstupidnějších,“ říká Martin Bezouška, jedna z nejvlivnějších osobností v českém reklamním světě, ve kterém se pohybuje už od začátku 90. let. Na STARTu ti představí svoji práci kreativního ředitele a dramaturga reklamních agentur. Společně pak projdete celým procesem vzniku reklamy – od zadání klienta, přes společný brainstorming až po vypracování námětu.

Martin Bezouška je v tomto směru člověkem nejpovolanějším. Už na začátku 90. letmarfusa získal pro domácí reklamu jedno z nejprestižnějších ocenění – prvního Stříbrného lva z Cannes. Šlo o reklamu na zubní pastu Colgate, která využila scénu z kultovní pohádky Mrazík, v níž Marfuša louská vlastními zuby ořechy. Martin Bezouška mimo jiné působí také jako scenárista a dramaturg (Bony a klid, Pražákům, těm je hej, Pasti, pasti, pastičky a mnoho dalších). Ke Stříbrnému lvu z Cannes můžeme přidat i několik zlatých, stříbrných a bronzových Louskáčků (česká prestižní cena za reklamní počin), ale třeba i Zlatou paličku ze slovinské soutěže světových reklam v Portoroži.

Chceš taky změnit všechno? Zkus se přihlásit na náš workshop reklamní tvorby a zrealizovat svůj vlastní nápad. Přihlašování běží až do konce školního roku – 30. června 2017.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *